1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

15 Haziran 2011 Çarşamba

Ankara'ya Gidiyorum.



            Yarın trenle  Anniş ve Babaya gidiyorum. Onları yoklama zamanım geldi. Ben özledim onlar özledi... Haftasonu kardeşim de gelecek. Annem yaprak sarmaları yapar artık.

             Oğul geldi biraz önce. Bir peynirli bir kıymalı börek yaptım akşama. Ben bunları yazarken Koncaya ayran yap Kızgül'e de salata yap dedim. Mutfakta kıyamet kopuyor. Bir gürültü. Kalkıp bakim bari şunlara... Yer yerinden oynamadan...

9 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Bekliyoruz seni Ankara da.:)
Ankaram güzeldir, hele de kuğulu park.

Asuman Yelen dedi ki...

İyi yolculuklar arkadaşım.Hem yolculuk yapacak, hem de hasret gidereceksin. Ne hoş.

hüznün tadı dedi ki...

Sıradan bir balık- Güzel olmaz mı hiç Ankara?

Asuman-Teşekkürler. Tren yolculuğunu çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

hoşgeldin angaramıza

hüznün tadı dedi ki...

Toprak-Döndüm bile...

Kibritci Kız dedi ki...

kızgül kızınız anladım , konca kim ?

hüznün tadı dedi ki...

Kibritci kız- Hani bir söz vardırya. "Koca iyi bir şey olsa adını gonca koyarlardı" diye. Bu sözde esinlendim. O benim kocam ayol.

Kibritci Kız dedi ki...

:) demek kocanız.

yalnız sizin gibi güzel ve zarif bir hanımefendiyle evli olduğuna göre siz eşinizin goncasısınız :)