1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

29 Mayıs 2011 Pazar

Pazar Günüm



                   Güzel bir uykunun sabahına kalktım bu gün.  Kızgül'ün izin günüymüş hala uyuyordu. Konca motorla çıkmış. Maydonoz beyaz peynir yumurta domatesten oluşan kahvaltımı hazırladım kendime. Gazete okurken kızgül  uyandı. Ona yağda kızarmış ama iyi kızarmış yumurta hazırladım.

                   Derken konca geldi elinde bir koliyle. Bir ilkokula yardım kampanyası için alınmış kırtasiye malzemeleriymiş.

                   Küçük odayı düzenledim. Atılacak bir sürü şeyi poşetledim. Oh! Rahatladım. Sonra kızgül çıktı. Koncayla ben motora atladık. Suadiye balıkçı barınağına çay içmeye gittik.  Orda bir arkadaşımıza rastladık. Sohbet edip bol bol çay içtik.


                




                     Eve dönüşte konca'dan izin alıp "ay! canın istermi?" falan diye bir bira alıp mp3 playerimi takıp camın kenarına yerleştim.






                Ağacım henüz çiçeklenmemiş ama yemyeşil olmuş. Onu seyredip müzik dinledim. Düşüncelerimin içinde kayboldum...

                Şimdi mutfağa gireceğim. Bezelyem ve pilavım var. Buzlukta köftem var. Oğuldan haber aldım. Sınırdan giriş yapmış. Binlerce şükür olsun. Sağ salim evine kavuşsun inşallah...

13 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

İyisiyle kötüsüyle bir Pazar daha geçti gitti işte.
Güzel bir hafta diliyorum:)

laleninbahcesi dedi ki...

oh çok güzel bir pazarmış... Bira keyfine bayıldım... Oğlun için de gözlerin aydın Mihribancım...

hüznün tadı dedi ki...

Asuman- Yarın her pazartesi gibi umut dolu olacak. Umutlarımız hiç boşa çıkmasın.

Lale- Bira keyfi pek güzeldi. Her güzel şey gibi çabuk bitti. Kulağım telefonda oğlumdan haber beklemekteyim.

Çılgın Mevdoş dedi ki...

ne güzel uzaklardan güzel haber almak rahatlamak kızçeyle kahvaltı keyfi soğuk bira müzik arkadaşım valla sen bendensin ya sefan olsun
.

hüznün tadı dedi ki...

Çılgın Mevdoş- Çok şükür haberleri aldım birayıda içtim rahatladım. Oh!Sefamız olsun dimi.

parıldayan çiçek dedi ki...

afiyet olsun sizinde güzel bir paz<armış

hüznün tadı dedi ki...

Parıldayan Çiçek- Biz üşürken denize girenler ve güneşlenenler vardı.

Ebru dedi ki...

Keyif yansıyor satırlardan:) Daim olsun.

hüznün tadı dedi ki...

Nehir İda- Sanada keyifli günler aksın.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

güzel keyifler yapıyorsunuz. yavaş ve sessizce, huzur ve sakinlik içinde. :)

hüznün tadı dedi ki...

Zeynep-Günlerimiz hep huzur dolu olsun.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Cam önü keyfinizi kıskandım.Her gününüz güzel olsun:)

hüznün tadı dedi ki...

Natali- Cam önlerinde düşüncelere dalıp gitmek müzik eşliğinde ne hoştur.