1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

2 Mart 2011 Çarşamba

Kadıköy'de Aylak Aylak

  



            Bugün Kadıköy'de dolaşırken ne kadar şanslıyız dedik konca'yla. Aylak aylak dolaşma lüksümüz var.

            Hava buz gibiydi Biz öyle ellerimiz ceplerimizde  yürüdük. Sokaklardan deniz görünüyordu. Barlar Sokağına gelmişiz. Konca "Hadi sana bira ısmarlıyayım" dedi. Canım çekmedi nedense. Hem göbek yapıyor. Hadi çay molası verelim dedik.



           Sıcacık çaylarımızı içtik. Ben yanında tiramisü yedim. Sonra yürümeye devam ettik. Kadıköy Çarşısını ve Akmar Pasajı'nı gezdik. Konca kendine pilot mont baktı. "Bunlar hem pahalı hem Çin malı" dedi almadı. Ben ona eski günlerdeki gibi yeşil bir parka beyendim. Ama o hoşlaşmadı.



           Eski çizgi romanlarımıza rastladık.





              Masklar gördük.




             Bunlar da aşık iskeletler...





          Bu bir tişört yazısı...






             Burası da şarap eviymiş. Biz girmedik tabi. Paşa paşa evimize geldik. Önce balıkçıya uğradık. Ve bol yeşillik aldık. Balıklar ızgarada . Bende salata yapmaya gidiyorum.

4 yorum:

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

ne tatlı yazmısınız, cok sanslısınız, hem de cok. bızımde boyle gunlerımız olucak elbette.
sevgıler

hüznün tadı dedi ki...

Tabi olacak Zeynep.Rahat rahat gezip dolaşacağın ferah zamanların olacak.

laleninbahcesi dedi ki...

Kadköyde böyle aylak aylak gezmenin tadına doyulmaz:)) en çok yaptıpım şey..
Sevgimle

hüznün tadı dedi ki...

Laleninbahçesi- Zaten öyle gezerken Lale'ye rastlarmıyım diye bakındım durdum.