1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

7 Mart 2011 Pazartesi

Bugün Neler Yaptım.

 





           Sabah pırıl pırıl güneşli bir hava. "Ay,ne güzel!" dedim. Balkonun kapısını açıp başımı uzattım ki aman Allah'ım! Zehir gibi soğuk bir hava... İstanbul'da alışmadığımız kadar soğuk var bugün. Gözüm yukardaki sardunyacığa ilişti. Çalışmış çabalamış bu soğukta çiçek açmış bana. Utandım doğrusu biraz. Ne zamandır hiç ilgilenmedim onlarla. Yazıktır.

           Kahvaltı, plates derken öğlen oldu. Bu soğukta sokakta fazla zaman geçirmeyeyim, dedim. Herkes hastalıktan kırılıyor. Evi düzenledim. Biraz temizlik yaptım. Kendime bir güzellik maskesi hazırladım. Yoğurt bal limondan oluşan... Sürdüm yüzüme. Kitap okudum biraz. Hala Vedat Türkali'nin Kayıp Romanları'nı okuyorum. Severek okuyorum ama yavaş okuyorum. Seksenine merdiven dayamış, sürgünden dönmüş bir adamla 27 yaşında genç bir kızın aşkı var kitapta. Kitapta da olsa 50 yaş farkını garipsedim. 20-30 değil 50 yaş. Çok fazla. Kadın 50 yaş büyük olsaydı ne olurdu diye düşündüm. Romanda bile olmaz böyle bir şey sanırım. Tabiat erkeklere bazı konularda biraz torpil yapmış.

          Akşam mönüsünü peynirli börek, ayran ve salata olarak tasarladım. Börekleri hazırladım ve sonra markete yollandım. Yarının mönüsüde hazır. Etli pazı dolması yapacağım. Börek fırında. Ayranı konca'ya yaptıracağım. Benimkini beyenmiyor. "Su gibi yapmışsın" diyor.  O yapsın bakalım.

3 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Bu gün ben de çok üşüdüm. Paçozu 5 dakika zor gezdirebildim. En iyisi evde oturmak. Kilolara kilo katmak :)

hüznün tadı dedi ki...

Bari biraz kar yağsa. Bu sene hiç göremedik.

figen dedi ki...

canım sıkkındı biraz saol gülümsettin beni..