1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

8 Aralık 2010 Çarşamba

Piyangodan Yeşil Çıktı.




            Konca  kaç aydır ağrıyan bacağına baktırmaya nihayet karar verdi. Erenköy  Fizik Tedavi Hastanesi'ne randevu aldık.

             Öğlene doğru yola çıktık. Bizim suratlar asık biraz. İnadına da  gülümseyen bir güneş tepemizden bize bakıyor.

              Hastane eski bir köşkün bahçesine kurulmuş.



             Her taraf yemyeşil. Hiç beklemiyorduk. Sıkıcı bir hastane ortamıyla karşılaşacağız derken mis gibi ağaçlar, çiçekler, güneş bizi sarıp sarmaladı.


        

          Konca resmi çekerken "Gülümse." dedi. Zaten içim gülüyordu.

          Muayenemiz öğleden sonraya kaldı. Hiç dertlenmedik. Önce kantinde sandviç yedik, çay içtik.

        


           Sonra  bahçede turlamaya başladık.

  


        Derin derin nefes aldık. Koncanın muayenesi oldu. Film çekildi. Ortopediye gözükmemizi tavsiye etti. İlaç yazdı. Önemli bir şey yok yani. 

      

10 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Geçmiş olsun.
Gölgeli resim müthiş anlamlı...
Aralık yeşiliyle şaşırtmaya devam ediyor biz İstanbulluları.
Sevgiler...

Leylak Dalı dedi ki...

Aman aman, bütün hastane ziyaretleriniz hep böyle keyifli olsun inşallah, ayrıca eşinize de geçmiş olsun...

hüznün tadı dedi ki...

Teşekkürler Asuman. Sonbahar kışa kaçmış gibi değil mi? Sevgiler.

Leylak Dalı. Senin gibi sistemli gezemediğim için bu keyifli hastane ziyareti çıktı karşıma sanırım.Sevgiler.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Orası benim hastahanem:) yani ben yaptırmadım ama çok kullanıyorum da! Dizim, belim, boynum için kendileriyle çok samimiyizdir. Gerçekten hastahane değil de sanki park gibi di mi?
Ayrıca doktorlarıda çok iyidir. Neyse birşeyiniz yokmuş tabi yine de Allah düşürmesin.
Sağlıkla sevgiyle kalın

hüznün tadı dedi ki...

Merhaba Yaşamın Kıyısında. Sizi blogumda görmek çok güzel. Sevgiler.

CEPAYNASI dedi ki...

geçmiş olsun...
güzel bir gün olmuş:)

yaban dedi ki...

ne guzel bir hastaneymis,, ben de cok begendim, :) fotograflariniz da cok hos,, ciddi bir sey cikmamasina sevindim, gecmis olsun,,

hüznün tadı dedi ki...

Sağol Cepaynası. Hastaneye gitmeyi öyle gözümde büyütüyorum ki. Neyse böyle huzurlu hastaneler de var.

Yaban'cığım.Fotoğrafları beyenmene ayrıca çok sevindim. Çocuklar biraz dalga geçerler de fotolarımla.

Müge dedi ki...

geçmişler olsun :)

hüznün tadı dedi ki...

Teşekkürler sevgili Müge.