1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

3 Aralık 2010 Cuma

Bugün Hasta Değilim İşte...

       




               Kaç gündür gribim. Geçiyor gibi oluyor yine tekrarlıyor. Bugün dışarı çıkmayı kafama koymuştum. Bu sabah artık burnum akmıyormuş, başım sepet değilmiş gibi davranmaya karar verdim.

               Önce hafif bir egzersiz yaptım. Gazeteler, çay faslı, kahvaltı derken öğlen olmuş. Öğlen yemeği için mutfağa girdim. Baktım etli dolma tam akşama yetecek kadar. Hiç ellemedim, şimdi yemekle uğraşmayayım diye. Yanına pilav yaparım, akşamı kurtarırız. Ben zaten problemli değilim yemek hususunda. Kırmızı biberleri yağsız tavada öldürdüm biraz zeytinyağıyla. Üstüne sarımsak, kekik, toz biber... Makarnanın yanına koydum. Bir tane haşlanmış yumurta da doğradım. İşte nefis öğle yemeğim hazır.

               Konca'ya sordum."Bugün bir yerlere gidelim mi?"diye. Hava yaz gibi. Ben yürüyüş düşünmüştüm ama Konca "Optimum'a gidelim bana bir şeyler bakalım" dedi.

               Motora atladık. Önce heyecan yaptım biraz. Binmeye binmeye unutmuşum.  Biraz sonra alıştım 
E-5'te uça uça gitmeye.

               Önce portakal nar suyu ve zencefilden oluşan vitaminimizi içtik. Konca'ya bir pantolon, bir mont aldık.  



           


          Ben de bu elbiseyi buldum. Fiatı 9.90 TL. Çok ucuz geldi dayanamadım. Hatta denemeye bile üşendim. Eve gelince giydim.

         Sonra birer kahve içtik . Dönüşte trafiğe yakalandık. Konca aralara girdi biraz.Sanki bir yere yetişeceğiz. Ben de gerildim tabi. Neyse...

     

6 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Elbise çok güzelmiş, hele de rengi, güle güle giyin...

hüznün tadı dedi ki...

Teşekkürler Leylak Dalı. "Cicimi" beğendiğine sevindim.

Asuman Yelen dedi ki...

Yok saymak, yüz vermemek en güzeli. Bu güzel gezi, alışveriş ve yukarıdaki hoş yemekten sonra eminim zımba gibisinizdir.
Bu arada Leylak' çım çok haklı benim de en sevdiğim renklerden biri. Size de çok yakışmış.

hüznün tadı dedi ki...

Sağol Asuman.Çaktırmıyorum ama biraz tekrarladı gibi sanki. Bugünde yüz vermeyeceğim. Sevgiler...

Müge dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun, umarım tez zamanda atlatırsınız. Bu aralar çok salgın var..

Ciciniz gerçekten de çok hoş.. hem model, hem de renk olarak.. size de çok yakışmış.. güle güle giyin :)

hüznün tadı dedi ki...

Teşekkürler Müge'ciğim. Bir arkadaşım "bunlar hayırlı hastalıklar,güçlendirip giderler" derdi.