1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

3 Kasım 2010 Çarşamba

Boya Kokuları

       


                 Ortalık toz ve boya kokusu. Dışarı çıkmak için giyinmek,makyaj yapmak ne kadar zor. Ustalarla köşe kapmaca oynuyoruz. Nereyi boş bulursam oraya yerleşiyorum çayımı kitabımı alıp.

                  Evde herkes bıktı. Kızgül söylenip duruyor ne zaman bitecek diye. Haklı. İşe gidecek, giyinecek, duş alacak.

                  Konca dersen biraz küsmüş bana gibi. Sabah " günaydın " dedim. Baktım biraz tatsız. Dün onu ustalarla bıraktım ben gezmeye gittim. Akşam da alt kata kuzene indim. Melahat abla gelmiş. Yalnız kaldı ya bozulmuş biraz. Komiklik yapayım gönlünü alayım dedim. Iıh! Yüz vermedi...

                  Akşam kuzen çok güzel yemekler yapmıştı. Bir de şarap açtı. Kızkıza oturduk. Dedikodu yaptık.

     

Hiç yorum yok: