1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

10 Eylül 2010 Cuma





                İlk defa bayram için hazırlık yapmadım. Konca ve Kızgül, arife günü evi temizlemişler. Konca, taze barbunya pişirmiş,şinitzeller kızartmış,kocaman bir salata yapmış. Sağolsunlar hazıra kondum. Ben de bir tatlı falan yapayım dedim ama canım istemedi.Evde öyle mırıl mırıl oturasım var işte.

                Bilgisayarı özlemişim,yatağımı özlemişim,balkonumu özlemişim.Kapkacağın yeri, onun bunun yeri değişmiş tabi. Aşağı yukarı  bir aya yakındır yokum. Olacak o kadar. Neyse eski düzenime döndüm.

                Dün, oğul geldi bayramlaşmaya. Sonra her zamanki gibi teyzeme gittim. Kuzenler onların çocukları falan oturduk.

                Bugün Kızgül arkadaşlarıyla buluşmaya gitti. Ben de biraz kitap okurum.Annemi ararım. Sonra belki çıkarız Konca'yla...

Hiç yorum yok: