1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

8 Ağustos 2010 Pazar

Sihirli Fasulyem

  





              Birkaç gün önce barbunya ayıklarken bir tanesini mutfak balkonundaki saksıya ekmiştim. Hemen başını çıkarıp gökyüzüne baktı. Büyük bir hızla büyümeye başladı. Bana sihirli fasulye masalını hatırlattı.

              Toprağa ne eksem çıkıyor ve büyüyor. Sadece limon çekirdeklerini büyütemedim. Acaba belli bir mevsimde mi ekmek lazım? Birde karabiber yetiştirmek istiyorum. Geçen sene Pelitköy' de görmüştüm karabiber ağacını. Denize gidip gelirken küçük bir yaprağını koparıp kokluyordum,sonrada ağzıma atıyordum. Yoğun karabiber kokusu içime doluyordu. Acaba karabiber tanelerini eksek çıkar mı?

              Araştırmak ve denemek lazım.

2 yorum:

beste dedi ki...

hayattaki tek dikili agaci dedigim karabiber agacimi istanbul'da biraktim ben, ekin bakilim tutacakmi?:)

Unknown dedi ki...

Evet,
Karabiber tohumdan oluyor.
Bizdekileri tohumdan yetiştirdik biz.,
Selamlar.Babanıza da sağlıklı günler dilerim.