1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

17 Temmuz 2010 Cumartesi

1987 de Güzel Bir Temmuz

       


               O sene kış çok sert geçmişti.Temmuz'da bir okadar sıcaktı.Doğum iznine ayrılmıştım.

               Ümit sokaktaki evde gecelerim uykusuz geçiyordu genelde. Gün doğmadan kalktım.İçimde sen,balkona çıktık biraz nefes almak için.

               Sen ve ben yalnızdık.Ortalık aydınlanmaya başladı.Sabah oluyordu. Birden mis gibi bir ekmek kokusu sardı her yanı.

               Fırınlar iş başındaydı demek.Bilmiyordum bu kadar erken ekmek pişirdiklerini.Birlikte öğrendik.

               Elimle sevdim karnımı. Bana verdiğin huzuru hissettim.





             Birkaç gün sonra seni kucağıma aldım.Melek gibiydin. O zamanlar,daha cadılık yapmayı bilmiyordun. Şaka şaka...

             İyiki doğdun meleğim. İyiki benim kızımsın.Ferah,huzurlu bir hayatın olsun. Yüzün hep gülsün.

Hiç yorum yok: