1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

11 Haziran 2010 Cuma

Time Cafe Motorcular Toplantısı




            Bu akşam perşembe toplantısına katıldık Konca'yla. Giderken çok trafik vardı. Yolda çok sıkıldık ve terledik.

            Ama gece güzel geçti. Gençlerle sohbet çok hoştu. Motor kullanan birkaç genç kız var. Cesaretlerinden dolayı onlara hayranım.Gece ve trafikte yalnız motor kullanmak bayağı cesaret ister. Arabalı hanımları taciz ediyorlar. Gerçi erkek motorcular da trafik magandalarının tacizine uğruyorlarmış anlattıklarına göre.

            Dönüşte trafik yoktu.Çok zevkli geldi bana yol.Köy yollarında trafikten uzak motorla gezmek çok hoş olurdu diye düşünüyorum.

            Uzun yola cesaret edebilsem gezecek çok yer var. Yavaş yavaş ben de Konca'ya katılayım diyorum; ama biraz korkuyorum. Bakalım zamanla olur inşallah. Daha yaşım küçük:)))

1 yorum:

beste dedi ki...

aa sahane bayilirim motor gezmelerine hic korkmayin savurun saclarinizi ruzgara:)