1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

5 Haziran 2010 Cumartesi

  


             Güzelim ağacı kapatan elektrik tellerinden nefret ediyorum. Bu ağaç, balkonumun hemen altında. Çiçekleri o kadar çok ki; seyretmeye doyamıyorum. Muhteşem... Ne ağacı acaba? Ben ona gelin ağacı diyeyim bari. Keşke iyi resim çekebilseydim. Onu daha iyi resimleyebilseydim.

             Bugünüm temizlikle geçti. Oğul, yakınımıza taşınıyor. Komşu olacağız artık. Kapıcının karısı onun evini temizliyordu. Ben de kadıncağıza çay demleyip götürdüm.Şişirmesin diye biraz da başında durdum. Yemek de yedirdim.

             Eve geldim ki  ev almış başını gidiyor. Baba oğul yayılmışlar. Masanın üstünde bir milim boş yer yok.Sandviçler yapılmış, kahveler içilmiş. Aynı bardakla değil tabi. Her seferinde başka bardak alınmış, bardaklar dizim dizim dizilmiş. Bir yandan da biri sigara, biri pipo tüttürüyor:)

             Bu arada kızgül de mışıl mışıl uyumakta.

             Eskiden olsa açardım ağzımı, yumardım gözümü. Ama artık oğul, misafir geliyor bana. Kızgül desen geçen sene Balıkesirlerde  üniversite okuyordu daha. Kıyamam ben. Hiç kıyamam.

             Neyse baba oğul "Akvaryum taşıyacağız. " diye çıktılar. İnşallah balıkları sağ salim yeni evlerine ulaştırırlar.

             Kızgül de baktı ki iş var."Ben Kadıköy'e kitap bakmaya gidiyorum."  diye yollandı.

             Ben de evi bir güzel temizledim. Bu sıpalara da iki tepsi börek yaptım. Bir kıymalı, bir peynirli. Gelince yesinler.  

     

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bizim ailenin maceralarını burdan takip etmeye bayılıyorum ,ayrıca ben de hiç kıyamam birisineee :)

hüznün tadı dedi ki...

Canim canım.Öylemi diyorsun?