1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

15 Haziran 2010 Salı

Beni Mutfağa Koşturanlar

  


          Emel Başdoğan'ın "Tam Tadında"sı saat 12:00'de başlıyor. Ben de elimde o gün pişirilecek sebzeleri ayıklamak üzere karşısına geçiyorum. Pilatesimi yapmış oluyorum. Kendimi hafiflemiş hissediyorum zaten. Bir de onu seyredince "Tutmayın beni mutfağa gireceğim." oluyorum.

         Sebzelerle, meyvelerle,unla, şekerle, yağla, dans ediyor sanki  kadın. Malzemeler, ellerinden kayıyor ve çok lezzetli şeyler haline geliyor. Sevdiği ve onu mutlu eden bir işi olduğu o kadar belli ki.

         Beni mutfağa koşturan bir de bu blog var. İlk okuduğum blog o. Onu her okuduğumda mutfağa girip bir şeyler yapasım geliyor.

        Ama bu hal, her zaman olmuyor tabi. Bazen de mutfak kapısına kilit vurasım geliyor.

      

Hiç yorum yok: