1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

7 Mayıs 2010 Cuma

Tansiyon

                   Artık benim de bir tansiyonum var. Bugün doktor ilk tansiyon ilacımı yazdı. Hep düşük tansiyonum olduğu için doğru dürüst ölçtürmüyordum. Son günlerde  yer ayağımın altından kayıp duruyordu. Birde aniden başlayan bir çarpıntı. İki dakika filan sürüyor ama bayağı bir korkutuyor.

                  Tiroid tahli zamanı da gelmişti zaten. Koncayla doktorun yolunu tuttuk. Tahliller fena değil. Hormonun dozunu çeyrek arttırdık.

                  Tansiyon iki gündür onaltıya onbir. Şöyle bir bakındım internette. Spor zaten yapıyorum. Oldukça hareketliyim. Kilom normal sayılır. Sebze ağırlıklı ve sağlıklı besleniyorum. Eee! ben napim peki.

                  Bende bugün hapı yuttum. Hem tansiyon hemde kalp ritmini düzenliyen bir ilaç verdi doktor. İyi gelirse ne ala. Yoksa kardiyolojiye gitmem gerekecek.

                  Biraz kafayı taktım ama neyse...

2 yorum:

yaban dedi ki...

Harvard Tip Okulu'nun saglik kitaplarini yayinliyor Acibadem grubu.. Ben 'Yetiskinler icin saglikli beslenme kilavuzu'nu okumustum, ara sira acip okumaya devam ediyorum, cok begenmistim. Ayni seride 'tansiyonunuzu nasil dusurursunuz' diye bir kitap da var.. belki sorularina cevap bulabilirsin o kitapta,,
gecmis olsun,.,

http://www.guncelsaglik.com/Yayinlarimiz1.asp

hüznün tadı dedi ki...

İlgine çok teşekkürler. Sevgiler.