1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

16 Nisan 2010 Cuma

Angel Cafe Mangal Partisi





        Dün gece Tr. Rıders 64.toplantısına katılmaya karar verdik koncayla. Angel Cafe'deydi toplantı. Gece motorla karşıya geçmeyi gözüm pek yemiyordu. Hava güzel.Sultanahmet'i de çok seviyorum üstelik. Bir cesaretlendim.

        Önce Harem'e gittik. Araba vapuruyla Sirkeci'ye geçtik. Gidiş pek zevkli oldu. Ama dönüşte geç olduğu için aynı yoldan dönemedik. Köprüden geçtik.Yol uzadı biraz. Konca çok sürat yaptı.Çok korktum. Gözlerimi kapadım. Kendimi  akışa bıraktım.Yapacak bir şey yok. İndiğimizde motorun rüzgarından sarhoş olmuştum.

    

 Herkes kendi etini getiriyormuş. Benimkileri konca bir güzel pişirdi.



    Bu sarışın da mis kokulara gelmiş. Merak etme. Etlerimiz gelsin paylaşırız.



         Etler yendi. Biralar götürüldü. Geceyi bitirdik.

Hiç yorum yok: