1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

22 Şubat 2010 Pazartesi




  Konca" Küçüldün sen, çok zayıfladın ." diye diye beni de inandırdı. Dün kuzenle yürüyüşe çıktık. Canım tatlı istedi. Bir paket beze aldım ve hepsini yedim. Çok seviyorum bezeyi... Nasıl olsa zayıfım ya! Biraz önce de kek attım fırına.. Kokuyor mis gibi...

 Egzersizleri de biraz savsakladım galiba. İşte bu hiç olmaz. Hemen kendimi suçlu ve kötü hissetmeye başlarım. Egzersiz yapmayı çok seviyorum. Yoga , plates,  aerobik değiştire değiştire yapıyorum. Gerçekten faydasını görüyorum.

 Kemik taraması için 1 ay sonraya randevu aldım. Bakalım nasıl çıkacak... Konca da bugün salonda spora başlıyor. Epey bir ara vermişti. İlaçlarını da bırakmıştı. Biraz kızgın,biraz kırgın,biraz mutsuzdu bana göre.. Bugün doktora da gitti. Her şey yoluna girecek inşallah...

Hiç yorum yok: